Zikr

Zikr

1k

1k
PUSAT RAWATAN DITUTUP PADA SETIAP HARI RABU & DIBUKA DARI KHAMIS HINGGA SELASA. TEMUJANJI UNTUK SETIAP RAWATAN 0122971518.

Pusat Kami Menyediakan Bantuan Kepada Mereka Yang Benar Ingin Dibantu Dalam Masalah Kesihatan Seperti Lenguh, Lesu Dan Seumpamanya.

22 Ogos 2014

Lepas BEKAM, sakit datang

Agak MUSTAHIL untuk berlaku IMPLIKASI selepas BEKAM

Kesan bekam seperti bulatan bekas bekam, gatal-gatal, mengantuk memang ada, walupun tak semua orang rasa.

Tapi Bekam yang membawa Mudharat Major adalah Almost Impossible.

Kerana :

Alatan memang dijamin HYGIENE, ya hygiene bukan sekadar BERSIH di luar.

Bilik rawatan yang HYGIENE, tidak diruang terbuka

Tempat rawatan yang KHUSUS, semestinya kena HYGIENE di persekitaran PUSAT

Menggunakan :

BENZALKONIUM CHLORIDE

SODIUM HYPOCHLOTITE

CHLOXYLENOL

& ISOPROPYL ALKOHOL sebagai Antiseptic

selain STERILIZER bersama SINARAN ULTRA VIOLET


Yang membunuh SEMUA KUMAN, BAKTERIA, VIRUS alaf BARU


Dari segi alatan, sesi bekam itu sendiri PASTI tiada masalah, mungkin dari sudut TUBUH yang dibekam yang bermasalah.

Mungkin, selepas BEKAM, sakit itu baru memunculkan diri setelah BERSEMBUNYI daripada pemilik tubuh. Jadi pemilik tubuh merasa sihat sebelum sesi dan selepas sesi, kesan SAKIT mula timbul.

Apabila ini berlaku, jangan salahkan BEKAM kerana ia hanya terapi luaran tanpa memasukkan bahan kimia ke dalam badan, TETAPI lakukan sesuatu kerana badan sudah memberi ISYARAT sakit.

Namun, apa yang berlaku, semua dengan IZIN dan ketentuan dari ALLAH, apa yang penting kita IKHTIAR dan IKHTIAR yang memberi PAHALA. Bukan IKHTIAR yang menambah dosa.

Healing Crisis akan dibincangkan nanti. Sakit selepas bekam merupakan sebahagian proses penyembuhan. Terima kasih. Semoga bermanfaat

Mana nak tau, OK !

Barang ni Buatan MUSLIM
Pembersih Wanita, ramai yang dah pakai dan dah lama juga dalam pasaran.
KKM? Tak ada kelulusan, SYARAT ketat nak dapat walau PRODUK Muslim di Negara Umat Islam.
Testimoni tak dilampirkan, kena search kat facebook ka.
Cuma nak bagitau, ni boleh jadi IKHTIAR kalau ada masalah yang 'tersebut'.
Dulu orang kita memang guna sireh, cuma kalau sekarang nak pi cari sireh, susah sikit, sebab orang Myanmar pun dah ramai di Malaysia mencari rezeki dan depa memang dok makan sireh.
Kalau nak beli sini, boleh mai Pusat atau Hubungi 0122971518 (Pn.Fuzia) untuk penghantaran. 

Sabun ni buatan Luar, bukan orang kita buat. Tapi banyak orang kita yang guna dan ada banyak juga kesan.
Kalau nak cuba try hilangkan kawasan gelap di bahagian lipatan lutut ka, ketiak, leher, belakang telinga, boleh ikhtiar guna cara ni. Juga untuk jerawat, ruam dan masalah kulit lain.
Kalau nak cuba leh beli seketul dulu pun ok.
Kalau nak gitau kami, samada nak mai datang pusat kami atau nak postage. 
0122971518 - Pn Fuzia

S.Y.U.K.U.R Lah Wahai Diri

Bersama-sama kita besarkan skop SYUKUR.

Syukur bukan semata-mata REDHA.

Syukur bukan sahaja kita memuji PEMBERI nikmat, bertahmid ( Alhamdulillah )

Syukur bukan sekadar merasa diri TERPILIH diberi.

TAPI . . .

Syukur merangkumi : Melaksanakan suatu upaya ke atas setiap PEMBERIAN

Syukur ke atas UPAYA yang diberi seperti ANGGOTA dengan menggunakan ke atas jalan yang diketahui dengan ILMU bahawa TIADA LARANGAN.

Syukur dan berterima kasih adalah perkara BIASA yang MANUSIA biasa lakukan, tapi SYUKUR yang sebenarnya adalah memberi nilai TAMBAH supaya melakukan sesuatu ke atas NIKMAT yang diberi.

Pernah rasa bersyukur mempunyai TANGAN, KAKI, MATA, TELINGA dsb ? 

Alhamdulillah, terima kasih YA ALLAH !

Aku gunakan untuk Mu dalam setiap gerak daya yang Engkau beri pada aku.

Semoga Allah titipkan kefahaman kepada semua.

13 Ogos 2014

Minyak Hitam Kenderaan Lambat Servis ?

Bendalir yang berada di dalam badan dan penting dalam memberi MAKNA sihat untuk fungsi tubuh yang maksimum. Ia memberi nutrisi yang tubuh perlukan dan secara khususnya yang ORGAN perlukan untuk terusan melakukan KERJA masing-masing.
Jantung sebagai pengepam darah supaya darah dapat sampai ke DESTINASI untuk menghantar bekalan kepada organ untuk meneruskan sistem.
Banyak faktor yang mendorong SEKATAN darah atau STASIS pada laluan darah. Tekanan luaran seperti impak terjatuh, diketuk, perlanggaran boleh menyebabkan SEKATAN laluan darah. Begitu juga dengan PEMAKANAN yang diambil. Kesan ANGIN, KOLESTROL, TOKSID antara penyumbang terbesar pencemaran SALUR darah.

Kita tidak akan mampu untuk memastikan bahawa SALUR DARAH kita bebas dari kesan SUMBATAN. Jika pun boleh, ia agak RUMIT kerana kita perlu sentiasa membuat PEMERIKSAAN setiap ORGAN yang terdapat dalam TUBUH kita. Mampukah kita setiap hari, atau mungkin seminggu sekali, sebulan sekali, membuat PEMERIKSAAN LENGKAP bukan sahaja TEKANAN, GLUKOSA dan URIC ACID, malah OTAK, PARU, HATI, LIMPA, BUAH PINGGANG dan lain lagi.

Faktor pemakanan, persekitaran dan sebagainya mendorong kepada berlakunya pelbagai jenis penyakit dan itu jika kita memikirkan secara umum. Tetapi kita jarang sedar bahawa, PENYAKIT terjadi hasil daripada NUTRISI yang CUKUP tidak sampai kepada ORGAN. Pembawa NUTRIEN dalam badan sudah semestinya DARAH.
Sumbatan pada salur darah mungkin menyumbang kepada NUTRISI yang tidak cukup sampai kepada ORGAN tertentu. Kegagalan Organ berfungsi secara OPTIMUM memberikan tenaga SAKIT yang ditafsirkan OTAK dan melemahkan fungsi manusia seluruhnya.

Kita tidak mampu mengenalpasti ORGAN yang mendiami dan bekerja di TUBUH kita 100% menerima makanan yang cukup. Namun kita boleh meluangkan masa 30 minit hingga 45 minit untuk mengeluarkan darah yang tidak sihat, melicinkan saluran darah, mengeluarkan angin berlebihan melalui kaedah semulajadi.

Kaedah menyedut dari luar kulit yang dilubangkan sangat sedikit, mampu menjadikan kita HAMBA yang AMANAH dalam menjaga TUBUH pinjaman ini. Usah biarkan BADAN anda LEMAH dan SAKIT. Kerana kita tidak akan pasti, tahap apa yang kita alami waktu sakit menghampiri. Sedar-sedar dah TAHAP 4 ! "AMACAM ?" seloroh USTAD ISMAIL KAMUS

Cari JURUBEKAM anda ! OK ?

Terima kasih dan semoga kefahaman diberi kepada kita semua. AMIN

12 Ogos 2014

Teknik Gerak Pantas ! 100 % BERJAYA

Assalamualaikom wbkt.

Hari ni saya nak kongsi, 1 teknik yang akan mengubah keseluruhan HIDUP siapa-siapa yang mengamalkannya.

Teknik ni tidaklah asing bagi kebanyakan orang yang sudah melepasi LEVEL berjaya ataupun sudah boleh bergelar JUTAWAN dunia.

Namun, pengamal perlu memahami tentang suatu perkara, iaitu DAYA dan KEKUATAN adalah bersumberkan dari PENCIPTA, bukan dari unsur tertentu seperti cakera, alam, tenaga dalam dan lain lagi.

Pertamanya, mintalah kepada yang memberi KUDRAT kepada kita supaya terusan diberikan daya upaya untuk kita lakukan apa yang kita MAHU lakukan.

Jauhkan sifat sombong dan riak, padamkan apa-apa yang terdetik dalam HATI sesuatu yang BURUK. Cuba FOKUS apa yang hendak dilakukan.

ADA AIM ? ( apa sasaran kita, apa yang kita nak buat, apa matlamat kita )

APA MEDIA ? ( guna apa untuk buat, contoh tenaga menggerakkan tubuh, senapang membidik sasaran )

SANDARAN PADA ALLAH ? ( amat penting kita bersandarkan kepada Allah segala daya upaya, kehendak, sasaran, KERANA semuanya adalah dengan IZIN )

LAKUKAN S.E.K.A.R.A.N.G tanpa perlu MENUNGGU, kerana akan ada BISIKAN NEGATIF untuk melengahkan kita.

Berhenti BERFIKIR, LAKUKAN DENGAN IZIN dan DAYA yang ALLAH KURNIAKAN.

MASYAALLAH, SYUKUR ya ALLAH, semoga ALLAH BERI KEFAHAMAN kepada SEMUA

( Apa Lagi Yang Hangpa Perlu )

Permintaan pasaran Khidmat Bekam di kawasan SINI, Alhamdulillah, Banjir Besar.

Tapi rasa macam kurang lagi la.

Apa lagi yang rasa sesuai nak dijadikan Bantuan kepada penduduk kawasan sini ?

Genre : Perkhidmatan Berasas Kesihatan

Sebarang Idea didahului dengan ucapan TERIMA KASIH

Jadual Temujanji sudah siap Daa.

Waktu
Nama
Telefon
9 am


11 am


1 pm


3 pm


5 pm



Pah ni, lebih SISTEMATIK, kekal HYGIENIC tempat aku

Semua yang BERLAKU hanya dengan IZIN ALLAH

Selawat dan Salam ke atas junjungan Nabi Muhammad saw, kekasih Allah, Nabi terakhir, utusan Allah. Semoga kita terus-terusan dikurniakan Taufiq dan Hidayah untuk kita mencapai kemenangan Abadi iaitu SYURGA.

Kita hanyalah hamba kecil yang tidak berdaya melakukan apa-apa melainkan dengan izin dari Allah.

Sama-sama kita mohon pada Allah supaya sentiasa memberikan daya untuk kita melakukan sesuatu selagi nyawa masih berada di dalam badan.

Solat dengan Sabar, Ikhtiar dengan Tawakal, Redha dengan Syukur

[ PERHATIAN IBU-IBU MUDA ! ]


Anda cepat letih ?

Mudah Stress ?

Kami ada cara membantu anda, hanya dengan satu sesi terapi Bekam dapat menghilangkan Stress dan mengembalikan kesegaran badan anda dengan serta merta.

Hubungi Pn. Fuzia Sidin untuk maklumat lanjut.

0122971518



11 Ogos 2014

Wow, Murah + Bersih x Hygiene


Promosi Berulang - 15 Cup hanya RM60 sahaja

Pakej Lain :
Rawatan Resdung - Buang Lendir 3x RM30
Bekam Seri Wajah - RM35
Rawatan Rendaman Kaki Ais - RM20
Rawatan Rendaman Kaki Ais + Energy Inside - RM30
Rawatan Mandi Ais Anti Sihir / Kanser - RM100

Temujanji Awal diperlukan

0122971518 untuk Pertanyaan dan Temujanji

Kelimumur Pun Boleh Hilang dengan BEKAM ?

Bila berjumpa sendiri dengan orang yang meyakini BEKAM sebagai method mencapai kesembuhan.

30 Tahun menderita Gatal Kepala, Kelimumur, Salji turun bila garu.

Macam-macam rawatan diikhtiar, syampoo jangan cakaplah, semua dah cuba samada yang dalam tv ataupun tak masuk tv.

Akhirnya, cuba BEKAM dan penyakit @ situasi yang dialami 30 TAHUN, h.i.l.a.n.g.

Saya cakap, jangan terkejut bang. Ni bukan MAGIC.

Bekam kerja dia SEDUT ja, saintis lagi terkejut SEBAB, waktu sedutan bawah kulit, bendalir atau cairan dalam badan terus TERPISAH antara yang berfungsi dengan yang tidak. Ditapis secara SEMULAJADI, bendalir yang tak elok, sel mati, toksid akan tersedut keluar melalui tekanan sedutan di luar KULIT.

Kekadang masalah dalaman kena selesai cara dalaman la.

0122971518 untuk pertanyaan dan temujanji VIP

Bekam di Sini, Hygiene Lagi Bersih

BERSIH@HYGIENE !
~~~~~~~~~~~~
Antara bahan yang digunakan untuk pembersihan :-

=================

BENZALKONIUM CHLORIDE

SODIUM HYPOCHLOTITE

CHLOXYLENOL

& ISOPROPYL ALKOHOL sebagai Antiseptic

selain STERILIZER bersama SINARAN ULTRA VIOLET

==================

KUMAN, VIRUS, BAKTERIA alaf baru DIJAMIN ZERO !

===
Tempahan @ Pertanyaan di 012 297 1518
===