Pusat Rawatan Alternatif Pilihan Keluarga

Zikr

Zikr

1k

1k
PUSAT RAWATAN DITUTUP PADA SETIAP HARI RABU & DIBUKA DARI KHAMIS HINGGA SELASA. TEMUJANJI UNTUK SETIAP RAWATAN 0122971518.

Pusat Kami Menyediakan Bantuan Kepada Mereka Yang Benar Ingin Dibantu Dalam Masalah Kesihatan Seperti Lenguh, Lesu Dan Seumpamanya.

05 Disember 2014

Kelemumur Rawatan Terbaik

Snowing Freedom
Alkisah seorang lelaki datang ke tempat ku, menceritakan kepadaku yang dia tidak lagi mempunyai masalah kelemumur.
Dia menghadapi masalah 'kepala salji' ni bukan 1 tahun, bukan 5 tahun, 10 tahun pun bukan, tapi 30 tahun iaitu sejak berusia 10 tahun lagi. Cuba kira berapa umur lelaki ni.
Segala macam ubat, segala macam krim, dan segala macam syampoo anti kepala salji diguna cuba pakai untuk selesaikan masalah dia. Gatal kepala satu hal, yang lagi banyak hal adalah bila garu kepala, salji dok turun, itu hal yang besar dan mengganggu.
Guna syampoo yang berjenama dan tidak sudah berpuluh botol, musim salji tak tukar-tukar lagi. Hadoiii. Sampai lah pada satu masa.
Dia cuba satu kaedah kuno tradisional ni. Result dia, memang menakjubkan, dalam masa 2 hari, 30 tahun mengalami musim salji, setiap hari menggaru mengopek kulit kepala yang gatal. Musim salji dah berakhir.
Gembira dia sampai tahap waktu sesi kalau tanya sakit tak, dia cakap lagi sakit lagi best. Ada juga orang camni. Tapi orang kaya memang pelik banyak kan. Esoknya dia ada konvoi motor berkuasa tinggi ke PantaiTimur, geng usahawan semuanya.
Masyaallah, Allah yang sembuhkan dengan ikhtiar manusia.
Kalau nak cuba boleh klik link ni https://m.facebook.com/profile.php?id=438411406293942
Atau boleh hubungi secara whatsapp no ni 0122971518
Orang kata duit tak boleh beli sihat, tapi dengan duit kita boleh cuba ikhtiar untuk dapat sihat.

Tiada ulasan: