Pusat Rawatan Alternatif Pilihan Keluarga

Zikr

Zikr

1k

1k
PUSAT RAWATAN DITUTUP PADA SETIAP HARI RABU & DIBUKA DARI KHAMIS HINGGA SELASA. TEMUJANJI UNTUK SETIAP RAWATAN 0122971518.

Pusat Kami Menyediakan Bantuan Kepada Mereka Yang Benar Ingin Dibantu Dalam Masalah Kesihatan Seperti Lenguh, Lesu Dan Seumpamanya.

10 November 2016

Antara SOALAN Popular Ketika Bekam & Jawapan Pendek

Soalan 1: Banyak tak darah?
Jawapan: Nak banyak nanti kita kena buat luka lebih dalam Tuan.

Soalan 2: Penyakit apa yang saya ada?
Jawapan: Penyakit yang Tuan cakap tadi.

Soalan 3: Angin banyak tak?
Jawapan: Kita tak ada ilmu boleh nampak angin Tuan.

Soalan 4: Darah saya berbuih tak?
Jawapan: Berbuih sebab mendidih atau termakan sabun Tuan?

Soalan 5: Boleh buang lemak tepi pinggang ni tak?
Jawapan: Kalau boleh dah lama saya buang saya punya.

Soalan 6: Ada bentuk tak darah saya?
Jawapan: Ada, nampak macam seni abstrak.

Soalan 7: Ada tak darah bertali keluar?
Jawapan: Ada makan tali apa Tuan?

Gambar Hiasan

Tiada ulasan: