Zikr

Zikr

1k

1k
PUSAT RAWATAN DITUTUP PADA SETIAP HARI RABU & DIBUKA DARI KHAMIS HINGGA SELASA. TEMUJANJI UNTUK SETIAP RAWATAN 0122971518.

Pusat Kami Menyediakan Bantuan Kepada Mereka Yang Benar Ingin Dibantu Dalam Masalah Kesihatan Seperti Lenguh, Lesu Dan Seumpamanya.

08 Julai 2017

CARA INI DAPAT MENGESAN PUNCA SAKIT, MASALAH etc

CARA INI DAPAT MENGESAN PUNCA SAKIT, MASALAH etc

ANALISA NADI - Ketahui Kaedah Merawat Diri (Wanita Sahaja - Perawat Wanita)

Hasil Analisa, Anda akan;
√√√ Mengetahui Kelemahan Diri
√√√ Mengetahui Punca Semasa
√√√ Mengetahui Teknik Baik Pulih
=====
××× Tanpa Ambil Darah
××× Tanpa Mistik
××× Tanpa Pelanggaran Hukum
=====
Anda Akan Dijelaskan Proses Yang Akan Dijalankan Sebelum Sesi.
LOGIK – SAINS – BUKTI

Temujanji Diperlukan

Bekam Di Parit Buntar - Pusat Bandar


Pusat kami menyediakan perkhidmatan bekam melalui juruterapi berpengalaman Lelaki dan Wanita.

Temujanji awal diperlukan untuk mengelakkan pertindihan waktu.

02 Jun 2017

Diagnos Diri; Betulkah ada JIN??? Pandai-pandai saja tau

Dah Cuba Macam-Macam, Tapi...
=====

Analisa Nadi - Ketahui Kaedah Merawat Diri (Wanita Sahaja - Perawat Wanita)

Hasil Analisa, Anda akan;

√√√ Mengetahui Kelemahan Diri
√√√ Mengetahui Punca Semasa
√√√ Mengetahui Teknik Baik Pulih

=====

××× Tanpa Ambil Darah
××× Tanpa Mistik
××× Tanpa Pelanggaran Hukum

=====

Sebelum Sesi Analisa, Anda Akan Dijelaskan Proses Yang Akan Dijalankan.

Temujanji di link wasap ini klik www.wasap.my/60122971518 maklumkan untuk 'analisa diri'


20 Mei 2017

Rawat demam terbaik 2 cara, buat sendiri di umah

Nak ke satu benda ni kalau kita rasa tak sihat badan macam demam ke, sakit kepala ke, migrain ke, sakit gigi ke tak payah gi klinik kalut-kalut. Cuma amik benda ni letak atas lidah dan kemudian hisap sampai habis. Nak ke satu benda yang semua peringkat umur boleh ambik benda ni sebab dia


Bahan aktif ni yang boleh mendatangkan kesan 'overdosage' kalau kita yang tak tahu menahu bab farmakologi bla bla bla, reaksi kimia dan seumpamanya kalau kita ambik. Tak macam benda ni. Ia diproses hanya untuk mendapatkan 'frekuensi' atau gelombang sesuatu bahan asal yang digunakan untuk kita peroleh manfaat. Pada masa kita mendapat manfaat, badan kita tak ada sisa bahan ubat. Lebih selamat kan. Lagi satu, fungsi yang lain 


Pengambilan benda ni, akan memberi kesan pada fisiologi atau tubuh untuk mengaktifkan sistem baik pulih tubuh kita sendiri yang ramai kita tahu iaitu imunisasi dan antibodi. Semua orang ada benda ni. Kalau kat anak-anak pulak, cara yang paling mudah nak bagi diorang ni dapatkan manfaat benda ni adalah dengan cara melarutkan dalam air minuman dan diberi minum. Tapi jujurnya budak-budak ni lagi suka hisap benda ni sebab sedap. AMARAN! Diorang mungkin minta lagi walau tak demam!

Perubatan jenis ni dia macam perubatan gelombang seperti Ruqyah, nak kaji, agak sukar sebab dia tak melibatkan bahan aktif yang kita boleh kaji di lab atau makmal. Tapi bila cuba, baru rasa kesan. Cumanya nak pesan siap-siap, setiap insan mempunyai sistem yang sama tetapi kelemahan yang berbeza. Jadi kesan bergantung pada individu lah. Ni nama dia nak gitau


Yang ni memang digunakan secara meluas dari sudut rawatan alternatif di seluruh dunia. Kalau nak boleh direct terus. RM100, RM80, RM60 tapi cuma ?? tak mahal pun, boleh tahan lama (2 Tahun) dan yang penting, selamat. Tapi kalau demam tu melebihi 3 hari, jumpalah doktor sebab demam ni pun ada banyak jenis.



www.wasap.my/60174377587 atau 0174377587

12 Mei 2017

Ahlan Wasahlan Ramadhan

Sedar tak sedar, bulan puasa iaitu Ramadhan kembali lagi. Jika pembaca merasai betapa cepatnya waktu berlalu, kita geng! Rutin harian, rutin kerja, masalah itu, masalah ini, ujian itu dan ini, hujung tahun, awal tahun, bertambah lagi kiraan usia bermakna, memendek lagi baki usia. Hari ni tidaklah bercadang nak menulis apa-apa, cuma saja nak mengasah jari ni supaya masih mengingati posisi atau kedudukan huruf pada papan kekunci ni sesambil menunggu customer.

Hari tu ada terfikir jika kita tidur 8 jam sehari, bermakna kita telah menggunakan 8/24jam sehari untuk tidak melakukan apa-apa atau bersamaan 1/3. Jika umur seseorang itu purata 60 tahun, bermakna, dia telah habiskan lebih kurang 20 tahun hanya untuk tidur. YA, 20 TAHUN TIDUR!

Apa pun selamat menjalani ibadah PUASA Ramadhan, Puasa Makan, Puasa Segala!!!

Pusat Rawatan beroperasi dari JAM 9 Pagi - 1 Tengahari, 2 Petang - 5 Petang, Malam TIADA.
(Sepanjang Bulan Ramadhan)



(Related)
Bekam pusat bandar, tempat bekam parit buntar, bekam parit buntar, rawatan bekam, pusat bekam, pusat rawatan bekam, mana tempat bekam, tempat bekam perak, tempat bekam utara, bekam usm, bekam nibong tebal, bekam jawi, bekam titi serong, bekam taman ilmu

19 Januari 2017

Jerawat Badan - Tanda Badan Perlu Bekam

Masalah Jerawat Badan

Kulit merupakan pelindung tubuh dan tempat paling luar tubuh selain menjadi benteng kehadiran bendasing dari memasuki tubuh. Namun ia juga adakala memberi tanda atau isyarat yang penyakit dalaman mahu keluar. Menurut prinsip "The Herring Law of Cure", salah satu cara penyakit keluar dari tubuh adalah dari dalam tubuh ke luar kulit.

Jerawat yang muncul di badan memberi petanda bahawa jika anda lakukan cleansing atau detox, ia akan lebih mudah keluar berbanding penghasilan jerawat untuk keluarkan penyakit secara biasa. Bekam mampu melakukannya!