Zikr

Zikr

1k

1k
PUSAT RAWATAN DITUTUP PADA SETIAP HARI RABU & DIBUKA DARI KHAMIS HINGGA SELASA. TEMUJANJI UNTUK SETIAP RAWATAN 0122971518.

Pusat Kami Menyediakan Bantuan Kepada Mereka Yang Benar Ingin Dibantu Dalam Masalah Kesihatan Seperti Lenguh, Lesu Dan Seumpamanya.

20 Mei 2017

Rawat demam terbaik 2 cara, buat sendiri di umah

Nak ke satu benda ni kalau kita rasa tak sihat badan macam demam ke, sakit kepala ke, migrain ke, sakit gigi ke tak payah gi klinik kalut-kalut. Cuma amik benda ni letak atas lidah dan kemudian hisap sampai habis. Nak ke satu benda yang semua peringkat umur boleh ambik benda ni sebab dia


Bahan aktif ni yang boleh mendatangkan kesan 'overdosage' kalau kita yang tak tahu menahu bab farmakologi bla bla bla, reaksi kimia dan seumpamanya kalau kita ambik. Tak macam benda ni. Ia diproses hanya untuk mendapatkan 'frekuensi' atau gelombang sesuatu bahan asal yang digunakan untuk kita peroleh manfaat. Pada masa kita mendapat manfaat, badan kita tak ada sisa bahan ubat. Lebih selamat kan. Lagi satu, fungsi yang lain 


Pengambilan benda ni, akan memberi kesan pada fisiologi atau tubuh untuk mengaktifkan sistem baik pulih tubuh kita sendiri yang ramai kita tahu iaitu imunisasi dan antibodi. Semua orang ada benda ni. Kalau kat anak-anak pulak, cara yang paling mudah nak bagi diorang ni dapatkan manfaat benda ni adalah dengan cara melarutkan dalam air minuman dan diberi minum. Tapi jujurnya budak-budak ni lagi suka hisap benda ni sebab sedap. AMARAN! Diorang mungkin minta lagi walau tak demam!

Perubatan jenis ni dia macam perubatan gelombang seperti Ruqyah, nak kaji, agak sukar sebab dia tak melibatkan bahan aktif yang kita boleh kaji di lab atau makmal. Tapi bila cuba, baru rasa kesan. Cumanya nak pesan siap-siap, setiap insan mempunyai sistem yang sama tetapi kelemahan yang berbeza. Jadi kesan bergantung pada individu lah. Ni nama dia nak gitau


Yang ni memang digunakan secara meluas dari sudut rawatan alternatif di seluruh dunia. Kalau nak boleh direct terus. RM100, RM80, RM60 tapi cuma ?? tak mahal pun, boleh tahan lama (2 Tahun) dan yang penting, selamat. Tapi kalau demam tu melebihi 3 hari, jumpalah doktor sebab demam ni pun ada banyak jenis.



www.wasap.my/60174377587 atau 0174377587

Tiada ulasan: